theoenevie-2016.reismee.nl

het schiet op...

Nog twee weken... dan zitten we in het vliegtuig. Nu nog nadenken over de adressen die we in de mailinglist willen hebben. Ik hoop dat ik niet iemand vergeet. Vanmiddag komen er nog heel wat mensen om met ons wat te drinken op de goede dingen in het leven en op de reis die we gaan ondernemen. Volgende week nog een internationaal rijbewijs halen bij de ANWB. Het links rijden in Z.A zal wel weer even wennen zijn... We hebben nog wel e.e.a. te regelen voor we klaar zijn. Maar: WE HEBBEN ER WEER ZIN IN!!

Reacties

Reacties

Ellen

Dat jullie er weer zin in hebben geloof ik graag! Je ziet me in elk geval strakkies nog even. XXX

Marion van Boekholt

Hou Theo en Evie, leuk om jullie op deze manier te volgen. Heel veel (werk) plezier in Zuid Afrika.
De groetjes aan Niel en zijn staf in het hospice.
Lieve groetjes van een "oud" collega van het hospice.
Wat hadde we een supertijd daar in 2013.

Henk

Ik heb er weer zin in om jullie verhalen te lezen en mee te beleven.

Evert en Anet

We wensen jullie weer een hele goede reis toe en we volgen jullie op de site ....leuk!

Henk en Agnes

We gaan mee! In gedachten dan he. Ben benieuwd naar wat jullie dit keer weer gaan beleven.

Elly

Leuk om jullie belevenissen weer te kunnen volgen.
Heel veel plezier met alles.
groetjes,
Elly

Jan

Ik stel me jullie al pakkend voor voor de reis naar Afrika. Ik wens jullie een goeie, mooie en ook nuttige tijd toe. Vanuit Sneek een hartelijke groet; jullie worden gevolgd met belangstelling!
Jan

Corina Hofman

Wens jullie een goede en veilige reis. Succes daar!!

J&J

Veilig aangekomen na een vermoeiende vliegreis? Even "acclimatiseren" en dan aan het werk? Leuk die foto's van de bij o.a. de Makro aangeschafte spulletjes en de pakkende boodschap erbij. We zijn benieuwd naar jullie eerste verhaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!