theoenevie-2016.reismee.nl

nog een maand...

Het is al weer 2016... Dit jaar gaan we weer naar Zuid-Afrika. We zullen in ieder geval weer naar Umkomaas gaan naar het Khanya Hospice. Neil (de CEO van dit hospice) is weer razend enthousiast over dit plan. In de Hospicewinkel is er vast weer veel te doen ... De vlucht is reeds geboekt. Het lijkt ons geweldig om Sofi en Nothy ook weer te ontmoeten in Winterton. En onze Lindi niet te vergeten in Bloemfontein... en de fam. Coopadoo in Durban en pastor Chris en... Ja we hebben daar in de loop der jaren al een heel netwerkje van vrienden en bekenden opgebouwd. Ik ben benieuwd hoe het hen vergaat. Maar toch gaan we met een ander gevoel naar Z.A. We hebben nu ook twee kleindochters die we heeel erg gaan missen de maanden dat we weg zijn... maar er is Skype en internet... we blijven op de hoogte.

We vinden het leuk als we weer gevolgd worden. We zullen regelmatig weer een verhaaltje en wat foto's posten. en reacties zijn altijd welkom

groetjes,

Theo en Evie

Reacties

Reacties

wim

hallo Theo en Evie
ik begrijp dat jullie bijna weggaan, een mooi stukje hebben jullie gemaakt ter voorbereiding van de reis, wij wensen jullie een voorspoedige reis en we hopen dat de doelen die jullie gesteld hebben bereikt. En ik hoef je niet te vertellen dat ondanks alles gewoon blijven lachen gr wim en karen

ingrid

Lieve Theo en Evie,

Ik wens jullie nogmaals een geweldige reis toe in Africa.

Graag volg ik jullie avonturen.

Groetjes van Ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!